Oglasno sporočilo

Slovenski sladoled Leone AL!VE osvaja tuja tržišča

Čas branja: 2 min
06.06.2018  08:51
Slovenski sladoled Leone AL!VE osvaja tuja tržišča
Foto: Inaya

Podjetje Incom iz Ajdovščine s svojimi sladoledi navdušuje po vsem svetu. Trenutno se z njimi sladkajo v 45 državah, zato v podjetju vsak dan izdelajo več kot 2 milijona kosov sladoleda. Med njimi cenjene izdelke LEONE AL!VE, ki zaradi svoje inovativnosti prejemajo potrditev potršnikov in priznanja stroke. Tako mednarodna nagrada Wabel, ki so jo to pomlad v podjetju prejeli za najbolj inovativen sladoled na svetu, ne preseneča. Tej nagradi pa se je pred kratkim pridržilo še prestižno zlato priznanje Gospodarske zbornice Slovenije za inovativnost izdelkov LEONE AL!VE. Priznanje, ki podjetje uvršča med najboljše inovatorje severno Primorske regije za leto 2018, daje pomembno priznanje tudi na domačih tleh, kar podjetju Incom, sodelavcem in partnerjem podjetja veliko pomeni.

Uspelo jim je namreč izdelati inovativno linijo sladoledov na palčki Leone AL!VE, ki spodbuja uravnotežen, aktiven način življenja. Ne le proizvajalci in trgovske verige, sladoled kot inovativnega in zares dobrega prepoznavajo tudi potrošniki, zato se sladoledi Leone Al!ve dobro prodajajo po svetu, tudi na zahtevnih zahodnih evropskih trgih kot so Nemčija, Anglija in Italija. Seveda pa jih najdete tudi v trgovskih verigah po vsej Sloveniji ter v trgovinah Leone v Ajdovščini, Novi Gorici in Mariboru.

Blagovno znamko ta trenutek sestavljata dva sladoleda, proteinska vaniljeva palčka in sladoled, ki vsebuje jogurt z gozdnimi sadeži in žitaricami, prav kmalu pa se jima bo pridružil še tretji sladoled, ki bo eksplozija sadnih okusov. Proteinska palčka z okusom vanilje, ki vsebuje višjo vsebnost beljakovin, je brez dodanega sladkorja in ima malo kalorij in predstavlja priročno osvežitev po športnih aktivnostih. Drugi sladoled izjemnega okusa pa je tako rekoč zajtrk na palčki, saj vsebuje jogurt z gozdnimi sadeži in žitaricami, obenem pa je dober vir vitamina D, ima naravne arome in je brez barvil.

V podjetju so ponosni, da so oba sladoleda vzeli za svojega tudi športniki, med njimi športni trener Jan Kovačič, ki je vedno bolj prepoznaven ambasador blagovne znamke Leone AL!VE. Visokoproteinski sladoledi so vse močnejši trend na svetovnih trgih, zato je uspeh sladoledov Leone AL!VE pričakovan in seveda tudi načrtovan. A brez številnih sodelavcev podjetja Incom, ki predano delajo za razvoj, proizvodnjo in uspešno prodajo več kot 600 različnih okusov sladoledov po vsem svetu, te zgodbe o uspehu ne bi bilo in tega se vodstvo podjetja dobro zaveda. »Na tem mestu bi se rad zahvalil vsem sodelavcem, ki so pripravljeni prispevati ogromno energije, dela in inovativnosti, da lahko ponujamo najboljši sladoled, da smo lahko uspešni, da se podjetje lahko razvija, raste in zaposluje,« pove direktor Boštjan Jerončič. Podjetje Incom ta trenutek zaposluje 330 sodelavcev in samo letos se jim je pridružilo 62 novih sodelavcev. Trend rasti in zaposlovanja pa se še nadaljuje, zato se v podjetju povezujejo s šolami v okolju, saj tehnično znanje in sodelavce na tehničnem področju zdaj najbolj potrebujejo in tako bo tudi v prihodnje. Veseli pa so tudi vsakega novega sodelavca, ki se jih pridruži v proizvodnji, razvoju, nabavi, prodaji v drugih sektorjih, saj pri njih dela in dobrega sladoleda nikoli ne zmanjka.

Da je podjetje Incom zares nekaj posebnega, priča tudi dejstvo, da jih je londonska borza lani uvrstila med 1000 podjetij, ki so navdih Evropi zaradi hitre, zdrave rasti in zaposlovanja. Podjetje ima namreč odgovorno lastništvo, ki prihodek vlaga v rast, razvoj in zaposlovanje, kar omogoča dolgoročen uspeh na zahtevnem svetovnem tržišču.