(Pregled) Jubilejna konferenca Prodaja in marketing na policah. O čem smo govorili pretekla leta?

Čas branja: 5 min
12.07.2018  13:30
(Pregled) Jubilejna konferenca Prodaja in marketing na policah. O čem smo govorili pretekla leta?
Foto: Jernej Lasic

Konferenca Prodaja in marketing na policah je prvi slovenski dogodek, namenjen trženju FMCG, ki se vsako leto posveča novim praksam in smernicam na tem področju v Sloveniji in svetu. Vsakokrat predstavi sveže primere dobre prakse iz Slovenije in regije ter pokaže trende iz sveta. Letošnja že 10. konferenca Prodaja in marketing na policah bo 9. oktobra v Ljubljani.

Pripravili smo kratek pregled vsebin in aktivnosti, ki so najbolj zaznamovale preteklih devet konferenc Prodaja in marketing na policah.

10. konferenca Prodaja in marketing na policah, 9. oktober 2018

Najboljše prodajne in marketinške prakse pri FMCG bomo tokrat razkrili 9. oktobra v Ljubljani. Novost letošnje konference je razpis za »najboljše prodajne in marketinške prakse pri FMCG«. Program dogodka je še v nastajanju, do 14. septembra pa lahko pri prijavi izkoristite tudi 20-odstotni popust.

9. konferenca Prodaja in marketing na policah, 3. oktober 2017

Videoreportaža z dogodka:

Kako se lotiti širitve blagovne znamke, kakšni so recepti za uspeh – iz prve roke: Robert Bizjak, Petrol (Kava na poti).

Reportažo z dogodka lahko preberete tudi v Akademčku, reviji Poslovne akademije Finance, na strani 8.

8. konferenca Prodaja in marketing na policah, 6. oktober 2016

Intervju z Björnom Dahmenom, partnerjem v Simon-Kucher & Partners, enemu vodilnih svetovalnih podjetij na področju cen. »Veliko je podjetij, ki delajo odlične izdelke, a le nekatera imajo ceno, ki si jo resnično zaslužijo, in jo tudi ustrezno zvišujejo. ‘Pricing power’ je osrednja zahteva za ustvarjanje nadpovprečnih dobičkov in vrednosti za delničarje,« je med drugim poudaril v pogovoru.

V sklopu 8. konference je bil tudi pogovor z direktorji nekaterih glavnih igralcev na slovenskem trgu FMCG – Lidla, Mercatorja in Spara. Povzetek pogovora lahko preberete tukaj.

Celotna reportaža je na voljo v Akademčku.

7. konferenca Prodaja in marketing na policah, 6. oktober 2015

Program 7. konference je bil takšen:

6. konferenca Prodaja in marketing na policah, 8. oktober 2014

Na spletni strani dogodka lahko še vedno dostopate do prezentacij predavateljev, ki so dovolili objavo. Kliknite tukaj.

Med drugim lahko preberete prezentacije:

Mitje Pirca (Pristop): Kako se podjetja FMCG spopadajo oziroma bi se lahko spopadla s spremembami v sektorju trgovine v Sloveniji, nadaljnji razvoj diskontov, rast spletnih trgovin z živili, povečevanje deleža trgovskih znamk

Marka Derče (A. T. Kearney): Za poslovno zmago nista dovolj zgolj kakovosten produkt in uveljavljena znamka

Irene Novinec (Orbico): Kako delajo najboljši proizvajalci – pogled in izkušnje distributerja

5. konferenca Prodaja in marketing na policah, 11. oktober 2013

Konference se je leta 2013 udeležilo okoli 150 strokovnjakov s področja prodaje in marketinga. Fotoutrinke si lahko ogledate tukaj.

Kakšne vrednote so imeli slovenski potrošniki leta 2013 in kako so te vplivale na njihovo potrošnjo? Preverite v prezentaciji Nede Žužul Vitez (GfK Slovenija) s 5. konference in primerjajte s stanjem danes: Najnovejši vpogled v vrednote Slovencev in kako te vplivajo na nakupno odločanje

4. konferenca Prodaja in marketing na policah, 9. oktober 2012

Leta 2012 smo med drugim govorili o tem, kakšna bo prihodnost Mercatorja. Glavni govorec konference je bil Toni Balažič. Njegova prezentacija: Prihodnost trgovine in kako se bo razvijal Mercator

Fotoreportažo z dogodka si oglejte tukaj.

3. konferenca Prodaja in marketing na policah, 12. oktober 2011

Ste premagali prihodnost? O tem je leta 2011 govoril Benjamin Naux (Kotanyi). Prezentacija: Kako zmagati v prihodnosti

2. konferenca Prodaja in marketing na policah, 6. oktober 2010

Preberete lahko kratko reportažo z dogodka. »Naši potrošniki so veliko bolje informirani kot nekoč, preberejo več katalogov, pri tem se hrvaški potrošniki ne razlikujejo od slovenskih,« je takrat povedal predsednik uprave Konzuma Darko Knez.

Kdo vse se je udeležil konference, pa preverite med fotoutrinki.

1. konferenca Prodaja in marketing na policah, 6. 10. 2009

Na 1. konferenci Prodaja in marketing na policah smo spoznavali glavne izzive in dobre prakse trženja v trgovini v Sloveniji in zunaj nje. Seznanili smo se s praktičnimi primeri, mnenji in izkušnjami Petrola, Droga Kolinske, Perutnine Ptuj, Wrigleyja, RedBulla, Barille Adriatik, Marsa, Valicona in drugih. Na koncu pa smo poslušali dinamičen sklepni pogovor z generalnim direktorjem Harvey Normana Blainom Callardom.

Andraž Zorko (Valicon) je med drugim predstavil, kako se potrošniki spreminjajo - pregled vseh zadnjih kazalcev potrošnje

Ali njegova raziskava iz leta 2009 še drži? Kakšni so nove smernice in vrednote potrošnikov? Kateri so najboljši primeri iz prakse? Odgovore dobite 9. oktobra na jubilejni 10. konferenci Prodaja in marketing na policah.