20. PKP: Kako pomagati uveljavljenim podjetjem, da še naprej rastejo

Čas branja: 3 min
19.07.2018  14:42
V svetu interneta in internetne prodaje veliko vlogo igrajo mala podjetja. Futurist in prepoznavni vodja v nastajajočem svetu obogatene resničnosti (augmented reality), ustanovitelj podjetja Augment, bo predstavil, kako združiti digitalni in fizični svet prek obogatene resničnosti.
20. PKP: Kako pomagati uveljavljenim podjetjem, da še naprej rastejo
Foto: Press

Živimo v svetu, v katerem so inovacije edina stalnica. Pa vendar, inovativnost brez organizacijske stabilnosti podjetij ne daje želenih rezultatov. Zato bo letošnja Poslovna konferenca Portorož proučevala, kako se na nenehne spremembe odzivajo inovacijam naklonjena podjetja.

Težko govorimo o inovacijah, ne da bi govorili o tehnologijah. To vsekakor velja tudi za področje prodaje in trženja, kjer imajo na področju inovacij v spletnem trženju veliko vlogo mala podjetja.

O tem, kako obogatena resničnost (augmented reality) spreminja trženje, bo spregovoril osrednji futurist letošnjega PKP Jean-Francois Chianetta, CEO in soustanovitelj Augmenta. Jean-Francois želi združiti digitalni in fizični svet prek obogatene resničnosti. Augment je eno vodilnih podjetij na tem področju. Oskrbuje okoli 200 podjetij po svetu, vključno s Coca-Colo, Leroy Merlinom, Siemensom in hoteli Accor. Jean-Francois nastopa na različnih konferencah po svetu, kjer z udeleženci deli svoje znanje o obogateni resničnosti.

O čem se bo še govorilo na 20. PKP?

Krovna tema letošnje jubilejne 20. Poslovne konference Portorož bo, kako se podjetja odzivajo na nenehne spremembe, se prilagajajo disrupcijam in načrtujejo svoje preživetje v prihodnjih letih.

Iz programa:

  • Svetovna uspešnica Ikea – skrivnosti dolgoročnega uspeha švedske zgodbe o uspehu: Lars-Johan Jarnheimer, predsednik INGKA Holdinga, Ikejine "mame"
  • Mahle, Gmbh: Naslonitev na dolgoročne scenarije je osnova za sprejemanje strateških in taktičnih odločitev v podjetju: Armin Messerer, direktor oddelka za mehatronske električne pogone in dodatno opremo (globalna odgovornost), Mahle
  • Evropa, Slovenija in jugovzhodna Evropa leta 2019: Veljko Bole, višji svetovalec, EIPF, Ljubljana
  • Povezovanje fizičnega sveta z e-trženjem s pomočjo tehnologije (kako pomagati uveljavljenim podjetjem, da rastejo): Jean-Francois Chainetta, CEO in soustanovitelj, Augment

Več iz teme: