Mahle GmbH: kako sprejemati strateške in taktične odločitve v podjetju

Čas branja: 4 min
19.07.2018  14:44
O tem bomo govorili na 20. Poslovni konferenci Portorož, ki bo 15. in 16. novembra 2018
Mahle GmbH: kako sprejemati strateške in taktične odločitve v podjetju
Foto: Kai R Joachim (BFF)

Globalizacija je postala naš način življenja in razmišljanja. Pogled v prihodnost, taktiziranje in strateške odločitve v podjetjih pa so nujni pogoj za preživetje in nadaljnji razvoj v času številnih disrupcij.

Podjetje Mahle GmbH je med 20 največjimi proizvajalci avtomobilskih delov na svetu. Obstaja več kot 90 let in zaposluje prek 80 tisoč ljudi, ustvarja pa približno 13 milijard evrov prihodka. Ima prek 170 industrijskih lokacij po svetu, tudi v Sloveniji. Kako jim uspe? Kako sploh upravljati takšno podjetje, sprejemati strateške odločitve? Kdaj taktizirati? Na ta vprašanja bo na jubilejni 20. Poslovni konferenci Portorož odgovoril direktor oddelka za mehatronske električne pogone in dodatno opremo ter odličen poznavalec Mahlejeve organizacije, sooblikovalec in razlagalec trendov Armin Messerer.

Kdo je Armin Messerer in kaj počne podjetje Mahle GmbH?

Armin Messerer je poslovno pot začel kot projektni vodja za predobdelavo sistemov za naknadno obdelavo izpušnih plinov pri podjetju DaimlerChrysler AG, med letoma 2007 in 2009 je delal kot izvršni pomočnik generalnega direktorja v podjetju Mahle Group, nadaljeval kot direktor oddelka za prodajo, načrtovanje in korporativno načrtovanje ter kot direktor oddelka za upravljanje izdelkov in razvoja poslovanja mehatronike, od leta 2016 pa je direktor oddelka za mehatronske električne pogone in dodatno opremo.

Mahle Group je sicer fundacija, kar pomeni, da sta ustanovitelja podjetja, brata Mahle, prenesla lastništvo podjetja na fundacijo Mahle. Podjetje odlikuje sistem korporativnega upravljanja z razvitim dolgoročnim načrtovanjem, ki omogoča učinkovito strateško odločanje in vzdržen razvoj tudi v času velikih sprememb v globalnem okolju. V Mahleju ponujajo inovativne rešitve, ki temeljijo na čistem zraku, učinkoviti izrabi virov in zadovoljstvu v vožnji.

Kaj vse bomo še slišali na 20. PKP?

Osrednja tema letošnje jubilejne 20. Poslovne konference Portorož, ki bo 15. in 16. novembra, je odkriti, kako se na stalne spremembe odzivajo podjetja, ki gradijo inovacijsko dejavnost v okoliščinah stabilne, inovacijam naklonjene organizacijske klime.

Iz programa:

  • Svetovna uspešnica Ikea – skrivnosti dolgoročnega uspeha švedske zgodbe o uspehu, Lars-Johan Jarnheimer, predsednik INGKA Holdinga, Ikejine »mame«
  • Kako hitre so in bodo spremembe v avtomobilski industriji, Ferdinand Dudenhöffer, redni profesor poslovnega upravljanja in ekonomije avtomobilske industrije na Univerzi Duisburg-Essen in direktor Centra za raziskave v avtomobilski industriji (CAR)
  • Evropa, Slovenija in jugovzhodna Evropa leta 2019, Veljko Bole, višji svetovalec, EIPF, Ljubljana
  • Povezovanje fizičnega sveta z e-trženjem s pomočjo tehnologije (kako pomagati uveljavljenim podjetjem, da rastejo), Jean-Francois Chainetta, CEO in soustanovitelj, Augment