FMCG: Kako ostati drugačen in s tem relevanten za kupce?

Čas branja: 2 min
31.08.2018  14:40
Diverzifikacija na prodajnem mestu je, tako kot optimizacija "instore" komunikacije, svojevrstna umetnost. Kako to počnejo najboljši?
FMCG: Kako ostati drugačen in s tem relevanten za kupce?
Foto: Shutterstock

Dobri trgovci vedo, da le sočasno upravljanje odnosov s kupci, trgovci in odnosov v prodajni ekipi vodi do dolgoročne prodajne uspešnosti. Do kupcev moramo biti drugačni, da nas izberejo. Do trgovcev moramo biti drugačni od konkurence, da lahko povečamo zaupanje, sodelovanje in prodajo. Za kader moramo biti atraktivni, da se najboljši odločijo delati z nami.

Pa vendar, kako v poplavi novih idej, izdelkov, potrošniških in prehranskih trendov slediti hitrosti sprememb? Kako ostati drugačen in relevanten za kupce? Katerim trendom v porabi slediti? Kako spoznati nove želje kupcev, še preden jih osvoji trg? Predvsem pa, kako se ločiti na prodajnem mestu v poplavi blagovnih znamk in kako optimizirati »instore« komunikacijo?

Skozi veliko različnih primerov bomo spoznali dobre prakse, uspešne prijeme. Vzemite si dan za razmislek, kako ste lahko še boljši, drugačni. Konferenca je priložnost za premislek in boljše načrtovanje za leto 2019.

Primož Hvala je programski vodja 10. konference Prodaja in marketing na policah

Več iz teme: