Spoznajte govorce 10. konference Prodaja in marketing na policah

Čas branja: 1 min
04.09.2018  11:16
Edina konferenca, ki že 10 let združuje dobre slovenske prakse FMCG-marketinga in prodaje, bo letos potekala 9. oktobra. Prodaja in marketing na policah je namenjena vsem, ki ljubite FMCG in želite biti še boljši, izjemni, drugačni od drugih na trgu.

Dobri trgovci vedo, da le sočasno upravljanje odnosov s kupci, trgovci in odnosov v prodajni ekipi vodi do dolgoročne prodajne uspešnosti. Do kupcev moramo biti drugačni, da nas izberejo. Do trgovcev moramo biti drugačni od konkurence, da lahko povečamo zaupanje, sodelovanje in prodajo. Za kader moramo biti atraktivni, da se najboljši odločijo delati z nami.

Skozi 14 različnih primerov bomo spoznali dobre prakse, uspešne prijeme, kako to doseči, v tradicionalnem zaključnem pogovoru trgovcev in dobaviteljev o izzivih FMCGja v Sloveniji, kakšne spremembe vidijo v vedenju kupcev, kam se razvijajo trgovci, kje so priložnosti za domače in mednarodne blagovne znamke, od česa bo odvisna uspešnost blagovnih znamk v prihodnjem letu …

Program je že znan, potrjeni so naslednji govorniki, seznam se še dopolnjuje:

  • Robert Serec (Pomurske mlekarne)
  • David Visenjak (Perutnina Ptuj)
  • Nino Pirtovšek (OriginTrail)
  • Petra Oseli (Arhea)
  • Simona Špilak (BOC Institute)
  • Nataša Slak (Tobačna Grosist)
  • Dino Zupančič (Agencija 101)
  • Karmen Rodman (Pivka)
  • Barbara Modic (Pristop Media)
  • Armin Hodžić (AS Holding)
  • Silvija Repić (Sana delikatese)
  • Andraž Štalec (Red Orbit)
  • Simona Koren (Atlantic Grupa)
  • Darko Čavić (HL Display)
  • Julija Maček (3D Art)
  • Marko Hafner (Mapei)
  • Tomislav Čizmić, Mercator

Vzemite si dan za razislek, kako ste lahko še boljši, drugačni. Konferenca je priložnost za premislek in boljše načrtovanje za leto 2019.

Dodatne informacije in prijava: www.prodajanapolicah.si