Se spomnite zadnje izpostavitve, ki je v trgovini pritegnila vašo pozornost?

Čas branja: 3 min
11.09.2018  10:51
Ste se ustavili in celo kaj kupili ali izpostavitve, ironično, sploh niste opazili?
Se spomnite zadnje izpostavitve, ki je v trgovini pritegnila vašo pozornost?
Uspešne POS-kampanje od polomij loči le premišljen pristop k oblikovanju.

Zasnova in oblikovanje stojal je razvojni proces, ki odgovarja na vprašanja, komu prodajamo, katero kupčevo potrebo rešuje izdelek, kaj ta razume v trenutku stika s stojalom. Stojalo ni premična polica in ne skladišče izdelkov. Je celovita grafično-vsebinska komunikacija s kupcem. Kdor tega ne razume in se zanaša samo na logotip, na prodajnem mestu ne bo prodal več.

Pred 14 leti, ko je Julija Maček iz podjetja 3D ART, d. o. o., ustanovila svoje podjetje, je skozi različne POS-projekte dodobra spoznala industrijo FMCG. Vendar se POS-stojala, kot ogorčeno ugotavlja, kljub spremembam na trgu skozi čas niso skoraj nič spremenila. Razlogi za to so po njenem mnenju nepoznavanje spremenjenih nakupnih navad porabnikov, nepoznavanje sodobne tehnologije in odsotnost merjenja rezultatov. Skozi delo s svojimi naročniki ugotavlja, da prevladuje prepričanje, da so POS-stojala orodje, ki nima prav velikega vpliva na prodajo. In kadar prevladuje takšno prepričanje, je takšen tudi pristop k njihovi izdelavi.

Svoje naročnike v procesu razvoja marketinških projektov, kamor sodijo tudi POS-stojala in sejemski nastopi, premika od razmišljanja »kaj delajo« do tega »kaj ima kupec od tega«. Ugotavlja namreč, da ko so stranke postavljene v vlogo kupca, so zelo občutljive za vpliv marketinškega konteksta, pri lastnih projektih pa to kritično distanco težje dosežejo.

Kupci ji priznavajo, da je rezultat marketinških projektov, ki jih pripravlja s svojo ekipo, pravzaprav nov pogled na njihov lasten posel, saj šele tedaj razumejo, kaj pravzaprav sploh delajo. Nemalokrat naročniki na teh izsledkih pripravijo marketinško strategijo nastopa svojega podjetja na trgu.

Več iz teme: