Boj za polne prodajne police

Čas branja: 2 min
19.09.2018  14:53
Uspeh pri prodaji široke potrošnje je močno odvisen od dejanske prisotnosti artiklov na prodajnih policah. Pri tem igra pomembno vlogo prodajna ekipa na terenu.
Boj za polne prodajne police

Obveščaj me o novih člankih:  

Prodaja na terenu

Prodaja na terenu je ključni poslovni proces proizvajalcev in distributerjev artiklov široke potrošnje.

Učinkovita potniška služba, skrb za polne prodajne police, prave cene, hitra logistika, spremljanje konkurence – vse te aktivnosti je potrebno dobro upravljati. Za povečanje učinkovitosti prodajne ekipe, ji je potrebno priskrbeti primerno informacijsko podporo.

Frontman SFA je celovita rešitev, ki jo vsak dan uporablja več kot 10.000 potnikov po celem svetu. Uporabljajo jo korporacije, kot so Nestlé, Carlsberg, Podravka in Dr. Oetker, pa tudi ogromno število manjših uporabnikov. Rešitev Frontman SFA je bila razvita ciljno za podporo potniškim ekipam in njihovim vodjem ter deluje tako na Android kot tudi na Windows 10 tablicah.

Uporaba Frontman SFA predstavlja naslednje prednosti za podporo in vodenje prodaje na terenu:

  • Plan aktivnosti

Načrtovanje dnevnih aktivnosti terenskih prodajalcev v skladu s taktičnimi cilji podjetja glede prodaje na terenu.

  • Zbiranje naročil

Enostavno in izredno hitro naročanje. Terenska ekipa ima natančen vpogled v pretekla naročila stranke in hkrati v stanje zaloge v skladiščih.

  • Preverjanje dogovorov s trgovci

Vsak potnik na terenu ima za vsako prodajno mesto vpogled v dogovorjeno prisotnost, akcije, planograme, cene, prejšnje obiske. Pogovor s poslovodjo je tako bolj kvaliteten.

  • Ambulantna prodaja

Frontman lahko pomaga tudi pri ambulantni prodaji. Vozniki lahko preko tablic dobavljajo artikle iz svojega vozila in hkrati sprejmejo naročilo za naslednji obisk.

Dodatne prednosti o rešitvi Frontman SFA so navedene na spletni strani.