Kako pomladiti tradicionalno blagovno znamko

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
fmcg   dodaj
Delamaris dodaj
Karmen Rodman dodaj
 
Čas branja: 3 min
24.09.2018  09:18  Dopolnjeno: 24.09.2018 09:22
O tem bo na konferenci Prodaja in marketing na policah govorila Karmen Rodman, direktorica strateškega marketinga Pivke in Delamarisa
Kako pomladiti tradicionalno blagovno znamko

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
fmcg   dodaj
Delamaris dodaj
Karmen Rodman dodaj

V ljubljanskem hotelu Lev bodo 9. oktobra predstavljene najboljše prodajne in marketinške prakse pri FMCG. Tudi na 10. konferenci Prodaja in marketing na policah pa bomo zbrali številne strokovnjake, ki bodo iz prve roke predstavili svoje izkušnje med drugim pri prodiranju na tuje trge, kako si zagotoviti prednosti na trgu in kako bolje spoznati svoje najboljše kupce.

Direktorica strateškega marketinga Pivke in Delamarisa Karmen Rodman bo govorila tudi o pomladitvi blagovne znamke Delamaris. »Izdelke pod to blagovno znamko prodajamo v 23 državah, po prenovi embalaže, ki jo izvajamo postopoma, pa smo spoznali, da je bil to kljub strahovom pravi korak. Prodaja je zrasla, kupci pa se še bolj zavedajo naše blagovne znamke in njene kakovosti,« nam je v intervjuju pred poletjem dejala Rodmanova.

Dodaja, da so zadovoljni, ker so ohranili osnovno percepcijo blagovne znamke Delamaris in jo v letu dni zelo pozitivno nadgradili. »Odzivi kupcev so pozitivni, strah, ki ga je bilo čutiti pred spremembo, pa je bil neupravičen, čeprav zelo koristen z vidika priprav strategije in taktike. Dosegamo rast prodaje. Delamaris je lani povečal prihodke iz prodaje za skoraj šest odstotkov, na 14,6 milijona evrov, medtem ko je čisti dobiček zrasel za 69 odstotkov, na 756 tisoč evrov,« še pojasni direktorica strateškega marketinga Pivke in Delamarisa.

Položaj Delamarisovih izdelkov nameravajo okrepiti predvsem na zahodnih trgih EU, med katerimi jim je najpomembnejša Nemčija. Lani je Delamaris dobil dovoljenje kitajske agencije za certificiranje in akreditacijo (CNCA) za izvoz izdelkov na Kitajsko, s čimer se odpirajo nove možnosti. Ob tem ne gre pozabiti, da so to zahtevni trgi, potrebni so dobra priprava, razumevanje trga in postopno prodiranje s pomočjo partnerjev. Želijo si širitve trgov, vendar ne na račun slabitve položaja na zdajšnjih trgih.

Kako so se lotili prenove embalaže in kakšne rezultate še pričakujejo, pa bo Rodmanova razkrila na 10. konferenci Prodaja in marketing na policah.


Več iz teme: