B2B konferenca: Od dobavitelja do strateškega partnerja

Čas branja: 1 min
26.09.2018  22:09  Dopolnjeno: 26.09.2018 22:19
Rdeča nit letošnjega programa je podrobno spoznavanje potreb, vedenja in izzivov naših kupcev.
B2B konferenca: Od dobavitelja do strateškega partnerja

Obveščaj me o novih člankih:  

Letošnja B2B konferenca, ki jo organizira Društvo za marketing Slovenije, letos poteka pod naslovom Od dobavitelja do strateškega partnerja. Osrednja tema bodo preobrazbe, ki so jih podjetja dosegla (tudi) z močno vlogo marketinga. Uspešna rastoča podjetja bodo razkrila, zakaj je bolje biti strateški partner kot dobavitelj, zakaj je marketing tisti, ki naredi razliko med prvim in drugim. In kako s preobrazbo skozi marketing kupca postaviti v središče. Potekala bo 10. oktobra v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani.

Dobili boste dobili podroben vpogled v potrebe, vedenje in izzive naših kupcev. Med drugim boste dobili odgovore na vprašanja:
  • Kako dobro B2B podjetja razumejo svojega kupca in njegove potrebe?
  • Kako bolje spoznati kupca in njegove potrebe?
  • Kako spoznanja o kupcu prevesti v razumevanje njegovega vedenja?
  • Kako kupca spremeniti v strateškega partnerja?

Predstavljeni bodo konkretni primeri aktivnosti in rešitev, ki delujejo v praksi. Govorci na konferenci bodo:

  • Ajda Cuderman (Petrol) in Geni Arh (Arhea): Kako B2B raziskave pomagajo do boljše ponudbe in osredotočenosti na kupce – praktičen primer
  • Neža Ilovar (Danfoss): Obvladovanje podatkov kot osnova za začetek gradnje partnerstva
  • Lijana Kocbek (Boxmark): Širitev v nove panoge: Izzivi in pasti pri razvoju novih produktov in trgov
  • Jure Mlakar (Mikro + Polo): Izzivi širitve produktnega portfelja – praktične izkušnje
  • Jure Jezeršek (Jezeršek gostinstvo): Kako v storitveni dejavnosti uspeti na mednarodnem trgu? Z drugačnostjo. Kako biti drugačen?
  • Barbara Hafner (Knauf Insulation): Kako doseči »customer centricity« v praksi – interno in eksterno
  • Dr. Mark Pleško (Cosylab): Pri kompleksni prodaji vsi v podjetju prispevajo k razvoju in ohranjanju dobrega odnosa s stranko — praktične izkušnje
  • Inna Tokarev Sela (SAP): Nove tehnologije

Dodatne informacije in prijave: www.b2bkonferenca.si