Studio Moderna - Vrata v svet izjemnih poslovnih priložnosti

Čas branja: 1 min
19.10.2018  11:19
Podjetje Studio Moderna, ustanovljeno leta 1992 v Sloveniji, je vodilno podjetje za direktni marketing v Srednji in Vzhodni Evropi z učinkovito vsekanalno prodajno platformo (t.i. omnichannel), ki kupcem ponuja pestro izbiro kakovostnih izdelkov in lastnih blagovnih znamk.
Studio Moderna - Vrata v svet izjemnih poslovnih priložnosti

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Danes skupino Studio Moderna sestavljajo podjetja iz 21 držav, kjer živi več kot 360 milijonov potrošnikov in več kot 18 milijonov teh je že zvestih kupcev blagovnih znamk podjetja. Izjemen potencial trga v podjetju uresničujejo s pomočjo talentiranih in perspektivnih zaposlenih, ki imajo predvsem dovoljšno mero ambicij in notranje motivacije za rast in uspeh.

V našem podjetju cenimo zagnanost naših zaposlenih, ki so sposobni iskati rešitve tudi ko ne gre vse po načrtih, ki so se sposobni hitro in predvsem produktivno odzvati na spremembe in izzive okolja, imajo proaktiven in optimističen pogled na vsakodnevne izzive ter so se hkrati sposobni nenehno učiti, pravi Tanja Vrčko, Vodja kadrovske službe.

Priložnosti za osebni in karierni razvoj zaposlenih

V podjetju se zavedajo vloge zaposlenih, ki so njihova trajna konkurenčna prednost, zato je vlaganje v razvoj zaposlenih del kulture podjetja.

Zaposlenim omogočajo obilo priložnosti za osebni in karierni razvoj, izobraževanje in kaljenje v mednarodnem okolju. Vsako leto organizirajo več kot sto internih izobraževalnih dogodkov, delavnic in programov ter v slovenskem prostoru sodelujejo v kompetenčnih centrih, da lahko svojim zaposlenim ponudijo še več možnosti za nadgradnjo strokovnih kompetenc. Vodjem na vseh ravneh posvečajo še posebej veliko pozornosti, saj so mnenja, da je uspeh podjetja v dobršni meri odvisen od dobrih vodij.

Vsakoletno v podjetju poteka mentorski program, letos so temu dodali tudi sistematično spodbujanje in razvoj inovativnosti, saj so izvedli prvi interni hackathon in pritegnili večje skupine zaposlenih v snovanje svežih poslovnih idej in inoviranje.


Več iz teme: