Mercator omogoča zagon prepoznavnim slovenskim blagovnim znamkam

Čas branja: 1 min
02.11.2018  07:51  Dopolnjeno: 02.11.2018 07:52
Zviševanje vrednosti blagovne znamke je eden ključnih ciljev vsakega podjetja. Vrednost blagovne znamke je hkrati najpomembnejši element vrednosti podjetja in eden od temeljnih elementov nakupnega procesa. V globalnem konkurenčnem okolju in zaradi rasti trgovskih znamk je prepoznavanje pomena priznanih blagovnih znamk tudi na slovenskem trgu izrazito pomembno. Pomembo je za rast in razvoj lastnikov blagovnih znamk, pa tudi zaradi sinergijskih učinkov, ki jih ima razvijajoče se in rastoče podjetje na svoje okolje, na katerega tako neposredno in posredno vpliva.
Mercator omogoča zagon prepoznavnim slovenskim blagovnim znamkam

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Mercator dodaj

Mercator ni le največji trgovec z živili v Sloveniji, ki bo leta 2019 obeležil že 70- letnico svojega obstoja, ampak je tudi ena najbolj ugledanih blagovnih znamk v Sloveniji in v regiji. Kot enega svojih ključnih diferenciatorjev je določil tudi spodbujanje prodaje izdelkov prepoznavnih slovenskih blagovnih znamk, saj s tem postaja hrbtenica razvoja slovenskih blagovnih znamk in tudi slovenske pridelovalne in predelovalne industrije.

Moje znamke

Mercator je na slovenskem trgu že lani pričel z iniciativo povezovanja slovenskih prehrambnih blagovnih znamk in jim ponudil več kot trgovsko polico. Namen sinergijskega povezovanja s krovnim projektom Moje znamke je povezovanje z dobavitelji ne le na nivoju skupne akcijske ponudbe, temveč povezovanje pri ustvarjanju skupnih marketinških zgodb in novih ponudb za potrošnike. Iniciativi se je v prvem letu sodelovanja pridružilo že 100 partnerskih prehrambnih blagovnih znamk, indeks prometa z izdelki teh blagovnih znamk v Mercatorju pa je porasel na 120. Sodelovanje med podjetji torej, ki deluje, uspeva in se razvija.

Ko torej Mercator gleda v prihodnost, vanjo vstopa tako z mlajšimi kupci kot s tradicionalnimi domačimi blagovnimi znamkami, ki sodijo k vrednotam naše marketinške podzavesti.


Več iz teme: