(Marketing in prodaja) Osrednji dogodki v 2019

Čas branja: 3 min
07.12.2018  08:20
Rezervirajte si čas že danes!
(Marketing in prodaja) Osrednji dogodki v 2019
Foto: Thinkstock

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Znani so datumi osrednjih prodajnih in marketinških konferenc za leto 2019, ki potekajo v (so)organizaciji Poslovne akademije Financ. Tudi v prihodnjem letu nas čaka množica izjemnih govorcev.

Krovna tema 13. konference Sales Summit je Kako povečati svojo učinkovitost. Večja učinkovitost v prodaji pomeni boljši prodajni rezultat in tako večji dobiček. Na konferenci vam bomo s praktičnimi primeri pokazali, kako povečati učinkovitost od prvega stika z morebitno priložnostjo, prek prvega nakupa do vzdrževanja oziroma utrjevanja odnosa z zvestimi strankami. Primeri bodo pokazali, kaj mora narediti direktor prodaje, kaj mora narediti podjetje, da bo prodaja fit za leto 2019, 2020 … za rast ali recesijo.

Prijava do 24. decembra vam omogoča 30 % popusta.

Slovenska marketinška konferenca je največji marketinški dogodek v Sloveniji, ki pokriva vsa področja trženja (od strategije do taktike, raziskav itd.), ki se ga vsako leto znova udeleži prek 600 udeležencev. V strokovnih marketinških krogih velja za največkrat priporočen dogodek z močno blagovno znamko, ki se ga udeležujejo direktorji podjetij, marketinški direktorji, agencije, raziskovalci in prodajniki.

Nekaj utrinkov z lanske konference si lahko ogledate na SMK Youtube kanalu, na SMK 2019 pa se bomo ukvarjali z rastjo skozi različne vidike marketinga.

Poglejte si, kako smo se imeli letos, na povezavi pa si lahko prenesete predstavitve na temo Superiornost v marketingu.

Datum edine FMCG konference v Sloveniji, ki se vsako leto posveča novim praksam in trendom v FMCG v Sloveniji in svetu, še ni znan, a bo tradicionalno na začetku oktobra. Pridružite se nam in na enem mestu lahko srečate trgovce, dobavitelje … vse, ki jih med letom zgolj »na hitro« srečate na sestankih.

Marketing Summit Sarajevo vsako leto poteka v znamenju uspešnih zgodb in izkušenj marketingašev, ki so naredili korak naprej in jim je uspelo v BiH, regiji, svetu. Ker se marketing in marketinških koncepti nenehno preoblikujejo, skušamo vsako leto prestaviti tudi trende in novosti v marketingu in nove koncepte delovanja.


Več iz teme: