Kako (p)ostati prodajno FIT. Večja učinkovitost v prodaji, boljši prodajni rezultati, večji profit

Čas branja: 4 min
09.01.2019  09:44  Dopolnjeno: 09.01.2019 10:07
V ospredju že 13. Prodajne konference Sales Summit bo iskanje rešitev, kako do večje učinkovitosti in večje prodaje.
Kako (p)ostati prodajno FIT. Večja učinkovitost v prodaji, boljši prodajni rezultati, večji profit

Obveščaj me o novih člankih:  

Program osrednje konference za prodajalce, že 13. Sales Summit se bo letos osredotočil na 4 ključne vsebinske sklope:

  • Kako do večje učinkovitosti in večje prodaje, še posebej se bomo osredotočili tudi na večjo učinkovitost v digitalnem svetu in kako jo doseči.
  • V slabi uri bomo prek treh praktičnih primerov dobili velik odmerek v praksi preverjenih trikov za povečevanje učinkovitosti.
  • Večja učinkovitost prodajnega kadra – kako jo doseči, kdo je primeren prodajalec in kje jih danes sploh dobiti, ko na trgu primanjkuje kadrov.
  • Kakšna je vloga vodje prodaje - kaj mora narediti direktor prodaje, kaj mora narediti podjetje, da bo prodaja fit za leto 2019, 2020 … za rast ali recesijo.

Predstavljamo letošnje govorce, ki bodo z vami delili svoje izkušnje, povedali kaj so bili njihovi izzivi, kako so se jih lotili, kakšen je rezultat in kaj so se pri tem naučili.

Branko Greganović, predsednik izvršnega odbora NLB Banke Beograd bo povedal, kaj je pomembno, ko želimo izboljšati prodajno učinkovitost v dobi digitalne preobrazbe. Spoznali bomo izkušnje top menedežerja, ki je v zadnjih letih povsem spremenil prodajni odnos zaposlenih in banke, ki jo vodi. Kaj vse je treba narediti, da spremeniš odnos zaposlenih, povečaš prizadevnost, okrepiš prodajno naravnanost, spremeniš pristop k strankam, s tem pa povečaš prodajno učinkovitost in tudi prodajne rezultate?

Katja Šajnovič z A1 bo predstavila, kako na letni ravni petkratno povečati konverzijo, Peter Curk, direktor marketinga na Petrolu, pa bo pripravil pregled trženjsko-prodajne metrike skozi več prodajnih kanalov. Prikazani bodo tudi primeri ukrepanja na podlagi kazalnikov in kaj so se ob spremljanju KPI naučili. Koristno za vse, ki imate večkanalno prodajo in želite povečati tudi merljivost svojih trženjskih dejavnosti.

Iztok Franko (Diggintravel) bo povedal zakaj je optimizacija konverzije najpomembnejši trženjski oziroma prodajni proces v vašem podjetju, Darko Dujič (Ceneje.si) pa bo v prispevku z naslovom »Raziskuj online, kupuj offline« predstavil primere optimizacije produktnega spleta in cen za doseganje večje učinkovitosti.

V programu sodelujejo tudi Yulia Zaytseva (EKWB), Kristaps Apeinans (Studio Moderna), Matic Zorman (AdStar), Jan Dobrilovič (Beeping), Ljiljana Pavković (Vzajemna), Ana Cankar in Tina Novak Kač (Competo) ter Andrej Klančar (Klančar Žerjavi).

Zaključili bomo z osebno zgodbo izkušenega prodajnega menedžerja Matjaža Kermelja (Huawei), ki bo predstavil, kako so postali vodilni v izjemno konkurenčni panogi. Kako se postavi ekipa, kakšen je potreben pogled na prodajno uspešnost, kako so pomembni tudi mini segmenti v ponudbi, kaj je pomembno pri gradnji odnosov s partnerji? Odgovore bomo slišali v prispevku.

Program v celoti najdete na www.sales-summit.si/program/