Kaj je pomembno, ko želimo izboljšati prodajno učinkovitost v eri digitalne transformacije

Čas branja: 2 min
06.02.2019  10:24  Dopolnjeno: 06.02.2019 10:51
Na Sales Summitu boste slišali 13 praktičnih primerov, ki bodo v fokus postavili povečanje prodajne učinkovitosti.
Kaj je pomembno, ko želimo izboljšati prodajno učinkovitost v eri digitalne transformacije
Foto: Jernej Lasic

Obveščaj me o novih člankih:  

Na največji prodajni konferenci - 13. Sales Summitu - 14. februarja na GZS v Ljubljani boste slišali številne primere dobrih praks. Med njimi je tudi primer NLB Banke Beograd, ki je zanimiva že z vidika panoge, saj se morajo banke v zadnjem času soočati z novo realnostjo v svojem poslovnem okolju.

Osrednja tema letošnjega Sales Summita bo kako povečati učinkovitost v prodaji, čakajo vas številni praktični nasveti za učinkovito prodajo v letu 2019 in naprej.

V preteklih dneh smo tudi na spletnih straneh Akademije Finance že predstavili nekaj govorcev letošnjega Sales Summita. Tokrat izpostavljamo predsednika izvršnega sveta NLB Banke Beograd, ki bo kot prvi nagovoril udeležence in jim zaupal svoje izkušnje "z vrha". Branko Greganović je CEO, ki je v zadnjih letih povsem spremenil prodajni odnos zaposlenih in banke, ki jo vodi. Kaj vse je treba narediti, da spremeniš odnos zaposlenih, povečaš prizadevnost, okrepiš prodajno naravnanost, spremeniš pristop k strankam, s tem pa povečaš prodajno učinkovitost in tudi prodajne rezultate? Zakaj in kako na prodajno učinkovitost vpliva digitalna preobrazba, kako se spreminja vloga fizične prodaje in prodajalca? Ali je v luči digitalne preobrazbe za dvig učinkovitosti treba spremeniti sistem nagrajevanja? Nekaj svojih izkušenj in odgovorov bo ponudil uvodni govorec konference.

V uvodnem delu bosta nastopila še Katja Šajnovič (A1), ki bo ponudila 7 nasvetov, kako izboljšati »engagement« prodajalcev za povečanje konverzije in prodajne uspešnosti. V A1 so s spletom aktivnosti, sistematičnim pristopom in dobro strategijo vključevanja prodajalcev dosegli 5-kratno povečanje konverzije in posledično seveda dvignili prodajne uspehe v klicnem centru. Za povečanje prodajne konverzije skozi daljše obdobje je pomembno vključiti vse vodje in prodajalce, vzpostaviti dober sistem nagrajevanja, sistem spremljanja rezultatov na dnevni ravni ter uporabiti primerno gemifikacijo za spodbujanje motivacije in tekmovalnosti… Koristno za vse, ki želite v 2019 dvigniti konverzije.

Peter Curk s Petrola bo prikazal metriko spremljanja trženjsko-prodajnih dejavnosti po različnih kanalih. Kaj spremljajo na prodajnih mestih, v klicnem centru, spletni trgovini … Prikazani bodo tudi primeri ukrepanja na podlagi kazalnikov in kaj so se ob spremljanju KPI naučili. Koristno za vse, ki imate večkanalno prodajo in želite povečati tudi merljivost svojih trženjskih dejavnosti.

Celoten program z vsemi poudarki si oglejte na spletni strani konference.

Zadnje prijave na konferenco zbiramo tukaj.