Kako iz množice podatkov ustvariti dodano vrednost v poslovanju?

Čas branja: 2 min
11.04.2019  12:00  Dopolnjeno: 11.04.2019 12:10
Znate interpretirati zbrane podatke in s tem izboljšati poslovno učinkovitost?
Kako iz množice podatkov ustvariti dodano vrednost v poslovanju?

Obveščaj me o novih člankih:  

Poslovni svet je vse bolj digitalen. Ne samo, da se vztrajno povečuje število zaposlenih, ki glavnino nalog opravijo na spletu, množično se povečuje tudi količina pametnih naprav, prek katerih se povezujejo na splet in dostopajo do velike količine informacij. Da te ne bi zgolj obležale v podatkovnem skladišču in bi jih podjetja lahko izkoristila sebi v prid, jim morajo danes znati poiskati vrednost.

Kako to storiti vam bodo predstavili priznani domači in tuji strokovnjaki na brezplačnem dogodku, ki bo 14. maja 2019 potekal med 9. in 12. uro v Grand hotelu Union v Ljubljani.

Z nami bo Borut Olenik, vodja v službi za poslovno inteligenco na Zavarovalnici Triglav, ki bo predstavil zakaj samo podatki niso dovolj ter na kakšen način lahko predstavimo podatke končnemu uporabniku, da bo dobil prave informacije, ki jih potrebuje. Predstavil bo kaj pomeni citat »Podatki morajo delati za nas in ne mi za podatke«. Navezal pa se bo tudi na dvojni pogled – tako s strani ponudnika, kot naročnika. Kaj je pomembno tako za ponudnika, da dobi od naročnika in kaj je pomembno za naročnika, da mu ponudnik da.

Heimo Maieritsch, vodja mestne uprave pri Graz Tourismus, bo govoril o pomenu vzpostavitve spremljanja frekvenčnih podatkov, ki se nanašajo na število pešcev, v številnih mestih. Na podlagi praktičnega primera v mestnem središču avstrijskega Gradca, bo predstavil tehnike in izsledke, podal pa bo tudi napotke kako te podatke prenesti v vsakodnevno poslovanje in ga tako izboljšati.

Marija Mitrovič Dankulov, vodja Inovacijskega centra na Institutu za fiziko v Beogradu, bo predstavila nekaj izmed najpomembnejših načinov za prepoznavo in opis vzorcev mobilnosti iz podatkov in aplikacij na mobilnem telefonu. Digitalne sledi, ki nastanejo med vsakdanjimi dejavnostmi, so namreč neprecenljiv vir oblikovanja vzorcev mobilnosti posameznikov in skupin.

Ste se kdaj vprašali, kako bi se lahko drugače odzvali ali sprejeli drugačno, boljšo odločitev, če bi imeli na razpolago podatke oziroma digitalne sledi, ki jih vaši potencialni kupci puščajo za seboj? Janez Križan, direktor razvoja novih poslovnih modelov in inovacij pri A1 Slovenija bo na dogodku odgovoril na to in na številna druga vprašanja povezana z masovnimi podatki v poslovnem svetu.

Več informacij najdete na www.masovni-podatki.si