Kako se v FMCG pripraviti na morebiten upad porabe, BDP ...? Bodite pripravljeni, če se uresničijo napovedi za krizo v 2020!

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
fmcg   dodaj
Poslovna akademija... dodaj
Mitja Pirc dodaj
Deloitte dodaj
Robert Bizjak dodaj
 
Čas branja: 2 min
03.09.2019  12:04  Dopolnjeno: 03.09.2019 12:09
Na konferenci boste dobili praktične nasvete za pospešitev rasti v FMCG v 2020. Pripravili pa se bomo tudi na morebitne negativne dogodke, da nas ne bodo presenetili. Preverite program in se nam pridružite 15. oktobra v Ljubljani.
Kako se v FMCG pripraviti na morebiten upad porabe, BDP ...? Bodite pripravljeni, če se uresničijo napovedi za krizo v 2020!

Obveščaj me o novih člankih:  
fmcg   dodaj
Poslovna akademija... dodaj
Mitja Pirc dodaj
Deloitte dodaj
Robert Bizjak dodaj

Že enajsto leto na Poslovni akademiji Finance skrbimo, da ste vsi, ki vsakodnevno sodelujete v trgovski panogi, bodisi na področju prodaje, dobave (dobavitelji/proizvajalci) bodisi na področju organizacije dela, na tekočem z novimi svežimi prijemi in praktičnimi primeri s FMCG-ja in trendi v panogi. Sestavni del vsake konference je tudi pogled naprej - kaj nas čaka v letu 2020 – pogled na trg, kupce, dobavitelje.

Vas zanima, kaj vse moramo preveriti, da bi prišli do fokusiranega in dobičkonosnega portfelja tudi v zaostrenih razmerah?

Mitja Pirc, direktor poslovnega svetovanja v družbi Deloitte je strokovnjak na področju strategij (korporativnih, trženjskih, strategije novih poslovnih modelov,…), operativnih izboljšav in izboljšav na področju prestrukturiranja, podatkov in analitike ter na področju digitalizacije. Mitja je specializiran v sektorjih maloprodaje, široke potrošnje, telekomunikacij, finančnih in javnih storitev. na letošnji konferenci bo predstavil izjemno zanimivo temo: Kako se v FMCG pripraviti na morebiten upad porabe, BDP in podobno, da nas naslednja kriza ne preseneti? Nekateri vidijo v bližnji prihodnosti tudi recesijo, zato bodo preudarni menedžerji v prihodnje pripravljeni tudi na tak scenarij.



Robert Bizjak, idejni vodja uspešnega projekta Kava na poti, ki trenutno poleg vodenja sektorja Upravljanje blagovnih skupin, vodi tudi celotno področja Prodaje Petrol, bo predstavil, kakšna bo prihodnost upravljanja kategorij. Izvedeli boste, kakšno je danes uspešno upravljanje kategorij, kakšne so kompetence dobrih menedžerjev kategorij, kaj trgovec pričakuje od kadrov pri dobaviteljih …

7 točk za preobrat na prodajnem mestu

Simon Hernaus, ustavitelj in direktor Omnibusa pa bo govoril o smrti upravljanja blagovnih skupin, kot smo ga poznali, oziroma kako iz množice podatkov izvleči uporabne uvide za povečanje prodaje. Trgovci in dobavitelji, ki so v minulih dveh desetletjih z veliko truda zacementirali pravila, uveljavljena v praksi in zapisana v učbenikih upravljanja blagovnih skupin, ugotavljajo, da včerajšnji ukrepi in taktike na prodajnih mestih ne delujejo več. Simon bo na praktičnih primerih iz Slovenije orisal sedem točk, kjer se z novim razumevanjem izbire in procesa odločanja kupcev lahko zagotovi preobrat na prodajnem mestu. Spoznali bomo, kako se iztrgati igri povprečij, kako prehoditi most med standardizacijo in diferenciacijo ter kako z dolžnim spoštovanjem pokopati koncept upravljanja blagovnih skupin, kakor smo ga poznali v devetdesetih.

Na konferenci sodelujejo tudi: Neža Mlakar, La Popsi in Mitja Tuškej, Formitas Skupina, Klavdija Vidic, Atlantic Grupa, Primož Kreft, Gastrofuzija, Vesna Marđonović, samostojna svetovalka, Tomislav Čizmić (Mercator), Verena Golmajer (Medis), seznam pa še dopolnjujemo.

Udeležbo na konferenci priporočamo vsem, ki želite:

  • izboljšati digitalni del komunikacij svojih blagovnih znamk
  • doseči višjo dodano vrednost izdelka skozi dinamično upravljanje blagovne znamke
  • izboljšati položaj svojih znamk v kategorijah, dvigniti raven sodelovanja s trgovci
  • narediti preobrat na prodajnem mestu
  • s svojimi distributerji delati še bolje ali distributerja šele izbirate
  • izvedeli, kako doseči vidnost, kako povečati ROI izpostavitev
  • bolje razumeti svoje kupce in bili v letu 2020 uspešnejši
  • da vas negativni dogodki ne bi presenetili

Ostale potrjene prispevke in govorce si lahko ogledate tukaj.

Vzemite si dan za razmislek, kako ste lahko še boljši, drugačni. Konferenca je priložnost za premislek in boljše načrtovanje za leto 2020.