Predstavitev


Program


Predavatelj


Lokacija


Kotizacija in ugodnosti

Maja Humar, vodja projektov

Tel: 01 3091 494 | Gsm: 041 66 33 76 | E-mail: maja.humar@finance.si

7.  november
Težavne stranke in reševanje reklamacij
 
  • Težavne stranke in stranke, ki so prišle s pritožbo predstavljajo problem za podjetje in prodajno osebje. Na drugi strani pa ravno te stranke predstavljajo veliko priložnost za povečanje prodaje. Vaše najboljše stranke so vašim konkurentom najbolj potencialne nove stranke.

    REŠEVANJE REKLAMACIJE IN PRITOŽB je zelo pomemben trenutek, od katerega je odvisno, ali bo vaša stranka prešla h konkurenci. Zato je pomembno, da pravočasno odkrijete, katera reklamacija je posledica koristoljubja oseb, ki izrabljajo zakone, in katera reklamacija je podana v dobri veri. K vsaki vrsti reklamacije nato pristopimo na drug način.

    ZADOVOLJSTVO KUPCA ni odvisno zgolj od koristi, ki jih dobi pri reševanju reklamacije. Zadovoljstvo kupca opredeljuje predvsem način, kako podjetje rešuje reklamacijo ali pritožbo. Pri tem je zelo pomembno, kako se prodajalec, serviser ali drugi, ki rešuje reklamacijo, vede v komunikaciji s stranko. Majhen spodrsljaj lahko povzroči, da bo naš dober kupec postal naš največji kritik in nam tako povzročil veliko škodo. Zato moramo biti pozorni na številne podrobnosti, kot na primer, kdo se bo podpisal pod pisno rešeno reklamacijo.

    KUPCI SE NERADI PRITOŽUJEJO, saj se s tem izpostavljajo konfliktu s prodajnim podjetjem. Konfliktu pa se poskuša večina ljudi izogniti. Kupci se zato pritožijo zgolj takrat, ko so resno prizadeti, in takrat, ko smo jim tako pomembni, da želijo izboljšati našo storitev. Zato so ravno reklamacije in pritožbe dragocen vir informacij o zadovoljstvu kupcev.

    Na seminarju boste spoznali:

    • kako iz težavnih in konfliktnih strank narediti zveste kupce,
    • kako z vodenjem prodaje do manj reklamacij,
    • kako pravilno sistemizirati proces reševanja reklamacij,
    • pravilne pristope k razburjeni stranki,
    • kako uspešno rešujemo osebno reklamacijo,
    • kako se izogibamo konfliktu s stranko.
    • Reklamacije – darilo ali prekletstvo?
    • Način prodajanja kot vzrok za reklamacije
    • Kako z vodenjem prodaje do manj reklamacij
    • Izkoristimo informacije, ki jih dobimo z reklamacijami
    • Vrste težavnih strank
    • Upravičene in neupravičene reklamacije
    • Pravilni pristop k razburjeni stranki
    • Kako uspešno rešujemo osebno reklamacijo
    • Nebesedna komunikacija in odziv na reklamacijo
    • Kako se izogibamo konfliktu s stranko

     

  • Seminar bo vodil dr. David Đukić , direktor inštituta za profesionalno prodajo. 

    David Đukić je eden vodilnih strokovnjakov na področju managementa prodaje v Sloveniji. David Đukić je odličen poznavalec nabavnih procesov kupcev in oblikovanja delujočih prodajnih in pogajalskih pristopov. Je avtor številnih člankov o pogajalskih pristopih v revijah in časopisih. Na področju pogajalskih pristopov predava in svetuje nekaterim najbolj uspešnim slovenskim podjetjem. Med drugim predava pogajanja s kupci tudi na dodiplomskem študiju Ekonomske fakultete. 

  • Kotizacija za seminar znaša 190 EUR (DDV ni vključen v ceno) in vključuje:

    • kakovostno predavanje priznanega strokovnjaka,
    • seminarsko gradivo prigrizke in napitke med odmori,
    • potrdilo o udeležbi,
    • ekskluzivna možnost postavljanja vprašanj prilagojenih vašim željam.

    Ugodnosti:

    • Ob zgodnji prijavi do 24. oktobra imate dodatni 10-odstotni popust.
    • Naročniški popust: Naročniki časnika Finance imajo pri kotizaciji 5-odstotni popust. (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen le en izvod Financ, pripada 5-odstotni popust samo eni osebi)
    • Količinski popust: Če se podjetje odloči, da bo na seminar poslalo več zaposlenih, ima vsak drugi dodatni 5-odstotni popust, vsak tretji in naslednji iz podjetja pa dodaten 10-odstotni popust.
    • Popusti se seštevajo.

    Vabljeni!

  •   7. novembra 2019

      od 16:00 do 19:15

        Gospodarska zbornica Slovenije (dvorana C), Ljubljana