Predstavitev


Program


Predavatelj


Lokacija


Kotizacija in ugodnosti

Maja Humar, vodja projektov

Tel: 01 3091 494 | Gsm: 041 66 33 76 | E-mail: maja.humar@finance.si

22.  marec
Težavne stranke in reševanje reklamacij
 
  • Težavne stranke in stranke, ki so prišle s pritožbo predstavljajo problem za podjetje in prodajno osebje. Na drugi strani pa ravno te stranke predstavljajo veliko priložnost za povečanje prodaje. Vaše najboljše stranke so vašim konkurentom najbolj potencialne nove stranke.

    REŠEVANJE REKLAMACIJE IN PRITOŽB je zelo pomemben trenutek, od katerega je odvisno, ali bo vaša stranka prešla h konkurenci. Zato je pomembno, da pravočasno odkrijete, katera reklamacija je posledica koristoljubja oseb, ki izrabljajo zakone, in katera reklamacija je podana v dobri veri. K vsaki vrsti reklamacije nato pristopimo na drug način.

    ZADOVOLJSTVO...

Dogodek je zaključen!