Predstavitev


Program


Predavatelj


Lokacija


Kotizacija in ugodnosti

Mojca Furlan Rejc, vodja projektov

Tel: 01 3091 438 | Gsm: 031 339  261 | E-mail: mojca.furlan.rejc@finance.si

 

25.  september
Kako izboljšati telefonsko komunikacijo in uspešno zaključiti prodajni pogovor
 
  • “Prodajalec mora ugotoviti, kaj stranke želijo slišati in ne razmišljati, kaj mora stranki reči. S tem pristopom je njegova vrednost »čarobna«.”
     Petra Knez Bahor

    Prava vrednost prodajnega pogovora je izključno tista, ki vašim strankam prinaša resnično korist: jim reši konkretno težavo ali pa pomaga pri opravljanju določene naloge, ki je sami ne bi opravili.

    Namen seminarja je:

    • Izboljšati učinek telefonske komunikacije h2h (b2b + b2c)
    • Personalizirati vsak prodajni telefonski pogovor
    • Samozavestnejši nastop zaposlenih v kontaktnem centru (telefonski prodaji) v dialogu s stranko
    • Zagotavljati odlično...
Dogodek je zaključen!