Predstavitev


Program


Predavatelj


Lokacija


Kotizacija in ugodnosti

Maja Humar, vodja projektov

Tel: 01 3091 494 | Gsm: 0341 66 33 76 | E-mail: maja.humar@finance.si

24.  oktober
Pogajanja s kupci
 
  • Spoznajte, kako je potrebno zagovarjati ponudbo, da bo pogajalski partner v njej videl vrednost!

    Večina prodajalcev gleda na pogajanja kot na fazo, ki pride na koncu prodaje. Takšen pristop vam slabša pogajalsko izhodišče, hkrati pa povečuje konflikt med vami in kupcem. Inovativen prodajalec se osredotoča na pogajalska izhodišča kupca že na začetku prodaje in poleg tega prilagaja svoj pogajalski slog značilnostim in poznavanju kupca.

    Seminar vam bo ponudil najboljše odgovore na naslednja vprašanja:

    • Kako svoj pristop k pogajanjem preoblikovati in znižati popuste?
    • Kako se odzvati na taktike, ki jih uporabljajo partnerji?
    • Kako utemeljiti ponudbo?
    • Kako pri pogajanjih doseči svoj interes, pri kupcu pa še vedno pustiti občutek zadovoljstva?
    • Kdo so uničevalci pogajanj?

    Seminar je namenjen vsem, ki skrbite za prodajni uspeh podjetja in vas zanima, katera je najučinkovitejša pot za povečanje zaslužka podjetja. 

  • Pogajanja pet do dvanajstih

    • Zakaj dajejo prodajalci preveč popustov?
    • Kako zmanjšati število zahtevanih popustov?
    • Kako zmanjševati manevrski prostor kupca?
    • Kaj šteje pri pogajanjih?

    Partnersko pogajanje

    • Izberimo ustrezno pogajalsko strategijo.
    • Partnersko pogajanje.
    • Kako se osredotočimo na interese?
    • Zgodba o pomaranči.

    Inovativna pogajalska strategija

    • Pogajanja kot igra šaha.
    • Kako doseči svoj interes in partnerju pustiti občutek zmage?
    • Osnovne začetne, nadaljevalne in sklepne taktike pri inovativni strategiji.
  • Seminar bo vodil dr. David Đukić, direktor Inštituta za profesionalno prodajo.

    David Đukić je eden vodilnih strokovnjakov na področju menedžmenta prodaje v Sloveniji in odličen poznavalec nabavnih procesov kupcev ter oblikovanja delujočih prodajnih in pogajalskih pristopov. Je avtor številnih člankov o pogajalskih pristopih v revijah in časopisih. Na področju pogajalskih pristopov predava in svetuje nekaterim najuspešnejšim slovenskim podjetjem. Med drugim predava o pogajanjih s kupci tudi na dodiplomskem študiju ekonomske fakultete.
  • Kotizacija za seminar znaša 190 EUR (brez DDV) in vključuje:

    • predavanje priznanega strokovnjaka,
    • seminarsko gradivo,
    • prigrizke in napitke med odmori,
    • ekskluzivna možnost postavljanja vprašanj prilagojenih vašim željam.

    Ugodnosti:

    • Ob zgodnji prijavi do 10. oktobra dobite dodatni 10% popust!
    • Naročniški popust: Naročniki časnika Finance imajo pri kotizaciji 5% popust (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen le en izvod Financ, pripada 5% popust samo eni osebi).
    • Količinski popust: Vsak drugi iz podjetja ima dodaten 5% popust, vsak tretji in naslednji pa dodaten 10% popust.
    • Popusti se seštevajo.
  •   24. oktober 2019

      od 16. do 19. ure

        Gospodarska zbornica Slovenije (Dvorana E), Ljubljana