Predstavitev


Program


Predavatelj


Lokacija


Kotizacija in ugodnosti

Maja Humar, vodja projektov

Tel: 01 3091 494 | Gsm: 041 66 33 76 | E-mail: maja.humar@finance.si

30.  september
(GDPR in ocena učinkov tveganja - DPIA) Kaj je ocena učinka, kdaj jo potrebujete in kako jo izvesti?
 
  • Uredba o varstvu osebnih podatkov (GDPR) je prinesla nove obveznosti za podjetja. Ena izmed njih je tudi ocena učinka na varstvo osebnih podatkov (tako imenovani DPIA), ki je v določenih primerih obvezna in ima lahko veliko uporabno vrednost, če jo izpeljemo kakovostno. Če denimo želite ustvariti določen profil strank in jim nato ponuditi primeren popust, boste potrebovali oceno učinka.

    DPIA je treba izpeljati, preden začnemo obdelovati osebne podatke, njegov namen pa je ugotoviti, katere ukrepe za varnost podatkov moramo sprejeti, kako urediti procese dela in katero dokumentacijo moramo pripraviti, da bomo skladni z GDPR in drugimi predpisi s področja varstva osebnih podatkov. Zato je uporaben tudi v primerih, ko njegova izvedba sicer ni obvezna, posebej prav pa pride tudi takrat, ko podjetja niso upravljavci osebnih podatkov, ampak so pogodbeni obdelovalci ‒ zunanji izvajalci, ki določene naloge v zvezi z obdelavo osebnih podatkov izvajajo za druga podjetja.

    Splošna uredba o varstvu podatkov določene vrste obdelav osebnih podatkov šteje za tako invazivne (tako tvegane za pravice in svoboščine oseb, katerih podatki se obdelujejo), da mora organizacija pred njihovo izvedbo:

    • preveriti potrebnost in sorazmernost predvidene obdelave glede na namen, ki se z njo zasleduje, 
    • oceniti tveganja za pravice in svoboščine posameznikov ter
    • predvideti zaščitne in varnostne ukrepe za obravnavanje oziroma zmanjšanje teh tveganj.

    Gre predvsem za primere avtomatizirane obdelave osebnih podatkov. Zahteva se najmanj v naslednjih treh primerih:

    • pri sistematičnem in obsežnem vrednotenju osebnih vidikov v zvezi s posamezniki, vključno z oblikovanjem profila;
    • pri obsežni obdelavi občutljivih podatkov;
    • pri obsežnem sistematičnem nadzoru javnih območij (denimo videonadzor, geolociranje in podobno).

    Podrobneje situacije, v katerih pričakuje izvedbo DPIA, opredeljuje tudi Informacijski pooblaščenec.

    KOMU JE DELAVNICA NAMENJENA: vodjem pravnih služb in pravnikom, direktorjem, vodjem marketinga, vodjem kadrovskih služb, pooblaščenim osebam za varstvo osebnih podatkov (DPO), revizorjem in notranjim revizorjem, s poudarkom na bankah, zavarovalnicah, spletnih agencijah, spletnih trgovinah, ponudnikih IoT in zdravstvenih ustanovah.

  • Med drugim bomo na delavnici odgovorili na naslednja vprašanja:

    • v katerih primerih je ocena obvezna in v katerih priporočljiva,
    • kdo mora izvesti oceno in kdo pri njej sodeluje,
    • kako klasificirati in ovrednotiti tveganja, povezana z obdelavo osebnih podatkov,
    • kako nam pri oceni lahko pomagajo splošna načela varstva osebnih podatkov,
    • varstvo osebnih podatkov vs. učinkovitost oziroma doseganje namena ‒ kako uskladiti interese,
    • kakšna je vloga pooblaščene osebe za varstvo podatkov (DPO) pri izvedbi ocene,
    • kako zagotoviti, da izdelan DPIA ni samo mrtva črka na papirju,
    • kaj storimo, če ugotovimo, da ocene ne potrebujemo,
    • kaj moramo storiti, če ocena ni dala zadovoljivih rezultatov,
    • kdaj je treba izvesti novo oceno oziroma revidirati staro.
  • Seminar bo vodil Matija Jamnik, odvetnik in direktor Odvetniške pisarne Jamnik, d. o. o., ter redni pogodbeni svetovalec pravne in davčne pisarne JK Group.

    Pri svojem delu se poleg gospodarskega in IT-prava (IT-pogodbe, pravna ureditev spletnega nastopa in komuniciranja, varstvo občutljivih podatkov v digitalnih okoljih) ukvarja tudi z vprašanji medijskega prava in avtorskimi pravicami. Podjetjem svetuje o tem, kako ostati na varni strani zakona in kako se izogniti kratkim stikom z inšpektorji. Je reden izvajalec seminarjev in delavnic, predava pa tudi na strokovnih srečanjih ter na internih izobraževanjih v podjetjih.

  • Kotizacija za seminar znaša 190 EUR (brez DDV) in vključuje:

    • predavanje priznanega strokovnjaka,
    • seminarsko gradivo,
    • prigrizke in napitke med odmori,
    • ekskluzivna možnost postavljanja vprašanj.

    Ugodnosti:

    • Ob zgodnji prijavi do 24. septembra imate dodaten 10% popust.
    • Naročniški popust: Naročniki časnika Finance imajo pri kotizaciji 5% popust (če se prijavi več oseb iz istega podjetja in imate naročen le en izvod Financ, pripada 5% popust samo eni osebi).
    • Količinski popust: Vsak drugi iz podjetja ima dodaten 5% popust, vsak tretji in naslednji pa dodaten 10% popust.
    • Popusti se seštevajo.

    Vabljeni!

  •   30. september 2019

      od 9. do 12. ure

        Gospodarska zbornica Slovenije (dvorana E), Ljubljana